Gyakori kérdések
Szeretném a terméket személyesen megvásárolni. Hol találom a boltjukat?:
A www.starstyle.hu saját üzlettel nem rendelkezik, a terméket csak online tudja megrendeli és megvásárolni.
Ahhoz hogy rendelni tudjak regisztrálnom is kell?:
Nálunk a regisztrácio kötelező ös INGYENES.A regisztráció és a vásárlás menete menü pont alatt részletes leírást találsz a rendelés menetéről.
Ingyenes a regisztráció?
Nálunk a regisztráció ingyenes.
Milyen futárszolgálat hozza ki a megrendelt terméket?
GLS futárszolgálat.
A futár kihozza a csomagot a munkahelyemre ha ott tartozkodom?
A futár a kiszállitás napján felhivja önt és pontosithato a kiszállitási cim, az lehet akár a munkahely is. A futár oda viszi a csomagot ahová a megrendelö kéri.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási költséget pontosan leirva megtalálják a STARSTYLE.HU weboldalon alul az INFORMACIOK részben.
Bármikor rendelhetek?
Igen, rendszerünk a hét minden napján 0-24-ig fogadja a rendeléseket.
Hétvégén is van kiszállítás?
Nem, a csomagokat csak hétköznap tudjuk eljuttatni, postával 3-5nap, futárral akár 48 orán belül.
Mikor kell fizetni?
Fizetni lehet utánvétellel akár a postán vagy a futárszolgálatnak átvételkor, attól függ melyik szállitási modot választod. Fizethetsz elöre is bankszámlánkra, s miután a pénzed megérkezett már másnap küldjük a kifizetett terméket.
Nekem kell fizetni a szállítási költséget?
Igen, a szállítási költség a vásárlót terheli.
Mennyi időt kell várni a megrendelt árura?
Nálunk minden termök raktáron van és már a beadott rendelést másnap csomagoljuk és postázzuk.
Milyen gyakran kapnak uj árut?
Minden héten uj áru érkezik, folyamatosan töltjük fel az újabb termékeinket.
Ha hibás lenne a termék kicserélitek?
Igen, természetesen a hibás terméket ingyenesen kicseréljük. Igyekszünk minden terméket csomagolás elött átkontrolálni, de van, hogy aprobb hibát ami nem szembetűnö mi sem veszünk észre. Amennyiben az bebizonyosodik, hogy a hibájáért mi vagyunk felelősek és nem nálad sérült meg probléma nélkül kicseréljük a terméket.