Reklamációk

Minden kedves vásárlónknak tanácsoljuk, hogy mielőtt átvenné a csomagját akár a postán akár a futártól, győződjön meg annak sértetlenségéről. Ha a csomagolása sérült, esetlegesen nyitva van vagy egyébb problémát észlel a csomagot nem köteles átvenni.

A termékeket 2 különböző módon tudja visszaküldeni számunkra, postai úton vagy futárszolgálattal. Mindkét esetben 2 különböző címünk van, ahová lehet küldeni.

Visszaküldési címünk futárszolgálat által:

STARSTYLE VISZÁRU
GLS Európa utca 2
1144 GLS WAREHOUSE
Magyarország

Visszaküldési cím posta úton:

STARSTYLE
Szabadi út 57/B - Posta fiók 1
9061 Vámosszabadi
Magyarország

A reklamációs terméket kérjük a számlával vagy a számla másolatával és a kísérő reklamációs levéllel kérjük visszaküldeni a STARSTYLE.HU webáruházunk székhelyének címére. Kísérő reklamációs levelet mindenképp kérünk mellékelni amit letölthet lentebb! A terméket érdemes ajánlott levélként küldeni, az utánvételes feladványokat nem áll módunkaban áttvenni! A reklamációs terméknek tisztának kell lennie, piszkos termék esetében a terméket visszakuldjuk a feladóhoz a feladó koltségén.

Lépések a reklamáció folyamatában:

Kérjük informáljon e-mailben a reklamációról az info@starstyle.hu címen
Küldje vissza a terméket az eredeti vagy fénymásolt számlával és a reklamációs levéllel a címünkre:
2 különböző módon tudja visszaküldeni számunkra, postai úton vagy futárszolgálattal. Mindkét esetben 2 különböző címünk van, ahová lehet küldeni.

Visszaküldési címünk futárszolgálat által:

STARSTYLE VISZÁRU
GLS Európa utca 2
1144 GLS WAREHOUSE
Magyarország

Visszaküldési cím posta úton:

STARSTYLE
Szabadi út 57/B - Posta fiók 1
9061 Vámosszabadi
Magyarország

Fontos! A visszaküldött csomagot az eredeti számlával vagy a számla másolatával és a kísérő reklamációs levéllel kérjük visszaküldeni. Kísérő reklamációs levelet toltse ki és írja le a reklamáció okát és adja meg adatait. Mindenképp kérünk mellékelni kísérő reklamációs levelet amit letölthet lentebb itt:

KÍSÉRO REKLAMÁCIOS LEVÉL LETOLTÉSE ITT:

REKLAMÁCIÓS LEVÉL

Toltse ki és írja le a reklamáció okát és adja meg adatait.
Amint megérkezik Ontol a csomag azonnal e-mailben értesitjuk Ont. Vásárlóink reklamációit igyekszünk minél hamarább elintézni. Minden lépésről informáljuk klienseinket.
A leszállított árura vonatkozó szavatosság időtartama 2 év amelynek kezdő időpontja az áru vevő általi átvételével kezdődik. A szavatossági igény számlával érvényesíthető, amely az áruval együtt kerül átadásra a vevő számára. A vevő a szavatossági igényét, illetve egyéb kifogásait az info@starstyle.hu érvényesítheti.

Ha a reklamációs terméken javítható hiba van, azt minél hamarabb megjavíttatjuk és saját költségünkön juttatjuk vissza a vásárló címére.

Ha a reklamációs termék nem javítható, akkor a terméket a vásárló igénye szerint vagy kicseréljük vagy visszatérítjük a termék árát.

FONTOS! NEM ÁLL MÓDUNKBAN POSTAI CSEKKEN PÉNZT VISSZAUTALNI, CSAKIS BANKI UTALÁSSAL!

Amennyiben az átvételt követően eltérést észlel a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut talál, kérjük, feltétlen hívja fel Vevőszolgálatunkat! Kérjük, a számlát vagy másolatát őrizze meg, mert a garancia csak ennek meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában érvényesíthető. A hibás minőségű terméket a STARSTYLE.HU díjmentesen kicseréli, a termék, a termékhez kapcsolódó számla átvételének, továbbá a hiba megjelölésének feltételével. A csereáru szállítási díját ilyen esetben magunkra vállaljuk, a hibás árut azonban Önnek kell - a saját költségviselése mellett- hozzánk visszajuttatnia!